Hejlsminde Rideklub inviterer til informationsmøde og arbejdsdag!

29-09-2022

Lørdag d. 8. oktober kl. 10.00
Adresse:

Gl. Skamlingvej 5, 6093 Sjølund

Kære medlemmer,

Lørdag d. 8. oktober kl. 10.00 afholder vi informationsmøde i ridehallen på adressen Gl. Skamlingvej 5 i Sjølund.

Det er her Hejlsminde Rideklub arbejder på at fortsætte klubbens fremtid og vi vil rigtig gerne vise jer stedet
😀

Vi skal samtidig til at gøre stedet klar til at klubbens ponyer kan flytte ind og har derfor brug for jeres hjælp!

Arbejdsdag fra kl. 11.00:

Der skal vaskes ned, kalkes, tjæres, males og hegnes.

Vi er godt klar over vi ikke når det hele på en dag – alt er dog en begyndelse og hver og en af jer der kan hjælpe til, sætter vi meget stor pris på både d. 8. oktober og andre dage
😊

Klubben sørger for mad og drikke og har derfor brug for at vide hvor mange der kommer.

Tilmelding nødvendig og sendes til hejlsminderideklub@hotmail.com om hvor mange I kommer og om I kommer med til både info møde og arbejdsdag, eller en af delene.

Vi glæder os til se jer og i flok løfter vi klubbens fremtid!!

Med venlig hilsen HMR Bestyrelse