HMR tilbyder:

Holdundervisning a 60 min i dressur for børn, unge og voksne.

Ryttere på elevhold skal minimum være 5 år.

Vores undervisning har til formål at lære de grundlæggende principper i ridningen og generelt hvordan man håndtere en pony/hest.

Før undervisningen strigles ponyen og sadles op på staldgangen, primært af rytteren selv eller med hjælp fra forældre. Hvis rytteren endnu ikke er i stand til selv at sadle op, tilbydes der hjælp og vejledning af underviseren.

Pippihold
Pippihol er Trækkerhold/begynderhold for de helt nye ryttere som skal lære at ride helt fra starten af.

Holdet er er velegnet til små børn som gerne vil snuse til det hvad det vil sige at gå til ridning, og som ikke er helt trygge ved at skulle ride rundt på ponyen selv endnu. Når man er klar til at ride uden at en går ved siden af og trækker, skal man videre til andet hold.:-)

Undervisningen er 30 minutter om ugen og rytteren have en forældre eller en anden til at trække ponyen.

Vi gør opmærksom på at ryttere selv er ansvarlig for fritids og ulykkeforsikring.

Udmeldelse:
Ønsker du at opsige hold, facilitetskort eller medlemsskab v. HMR, skriv da mail til: hejlsminderideklub@hotmail.com